JEG FÅR DET MESTE UNNA!

Det er mang en ball i luften i disse dager, men på tross av det så får jeg gjort unna det som må gjøres. Alt ifra det å få unna oppgaver som krever sitt, til å dra byen rundt for å få brukt opp gavekort. Men gavekort er gull da.

 

Jeg er så fryktelig stresset om dagen, og nå er det litt over en uke til første eksamen, og den uken har jeg ikke bare en , men to. Det går virkelig unna nå så nå er det full fokus med og uten grupper.

 

Masse gjøremål, men jeg får det meste unna, relativt fort – heldigvis.

 

Jeg kjenner jeg sakte men sikkert begynner å bevege meg inn i en boble. Der jeg er konsentrert og målrettet. Man må være målrettet skal man komme noen vei. Det gjelder jo alt, forsåvidt. Men dette semesteret krever virkelig mye, da vi jobber masse i grupper, så man er avhengig av hverandre. Så det er en kabal som skal gå opp der også.

Men på tross av mye planlegging og organisering, så går det bra. Jeg har blit en reser på planlegging, så det er virkelig morsomt å se hvor mye jeg får presset inn iløpet av en dag.

 

Hva med deg? Mange baller i luften om dagen?

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg