TRENING ER SÅ MYE MER ENN Å LØFTE VEKTER

Reklame | Brazfit

En evighet siden, og det vil kankskje ikke bli en evighet til, men det vil dessverre ikke være i fokus med det første. Jeg snakker om trening. Mange spør meg om jeg er like ivrig fortsatt og om jeg trener. Og det minner meg på hvor lenge det er siden sist jeg trente. Når april nærmet seg ble det rett og slett et tiltak å trene hjemme. Og på grunn av et kne som ikke har samarbeidet så godt så ble det lite løping også. En gåtur i ny og ned var vel det eneste.

Kiloene har rast, så det er ingen tvil om at muskelmassen har forlatt kroppen. Å studere, stresse med eksamener og bachelor, samt flytting og oppussing har nok påvirket kroppen litt også

 

Siste dagen jeg trente på et treningssenter før alt ble stengt ned. Og siden har jeg ikke vært på et treningssenter.

 

 

Når jeg starter på med treningen igjen og melder meg inn i et treningssenter blir nok ikke riktig enda. Jeg håper selvfølgelig at det ikke blir så lenge til, men jeg vil følge med på utviklingen av koronaviruset nå til høstern først.

 

Har du mistet piffen etter korona, eller har du samme motivajson som tidligere?

Personlig så vet jeg at motivasjonen er der, men jeg kjenner at jeg for første gang på flere år gjør akkurat det jeg vil. Min hverdag har i seks år vært preget av at jeg har vært nødt til å lese og studere. Nå er det kun det å jobbe som krever noe av meg, ellers er jeg ganske så fri. Så jeg nyter rett og slett det å avvente det å melde meg inn på treningssenter litt til. Jeg holder meg i aktivitet og løfter andre ting enn vekter, så det er ingen fare.

 

Trening er min aller største hobby, og dette er i prinsippet en treningsblogg med innslag av personlige tema. Men trening er så mangt har jeg lært. Og livet er så mye mer enn trening. Og trening er så mye mer enn å løfte vekter.

Når jeg skal starte opp med treningen så skal jeg gjøre det 100%. Og slik ting er nå så vet jeg at jeg ikke har kapasitet til å gi det 100% oppmerksomhet. Så med det får det ligge litt til.

 

Deilig å ikke ha noe press rundt dette, det må jeg bare få si.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg