Husker du dette spillet? :-)

Nintendo 64 vekker gamle minner 🙂

Dette har du vell prøvd? Ikke dagens moderne, men det får vell minnene til å komme tilbake? 🙂
Jeg spilte dette pokemon-spillet i går

Her gjelder det å ta de beste bildene av ulike pokemon.
Konkurrerte mot min bedre halvdel, Jørgen. Vi var veldig jevnt gode begge to. Eller, okei… Jeg var bedre 😉

Hva synes dere om denne herremannen da?

Eller han?

Uansett, det jeg skal frem til er at vi spilte James Bond



Jeg liker ikke skytespill fordi jeg blir så skremt. Jeg liker ikke de trange plassene, det dårlige lyset og de skumle lydene. Og der står det noen bak meg og skyter meg. Ikkje bra.
Men det som var litt gøy var at jeg og Drea var på lag mot Jørgen. Jeg så en person og begynte å skyte. Det var da ikke Jørgen… Men det gikk bra, såvidt 😉

Jørgen tok meg to ganger og jeg klikka jo. Jeg blir så engasjert at jeg burde fått en medalje i engasjement. De lo skikkelig mye av meg fordi jeg ble så sint om jeg tapte eller så utrolig glad for å vinne 😉

Men så.. 

Jeg fikk tatt rotta på Jørgen og jeg lo og hoppet i sofaen av glede. Han kan nemlig spillet ut og inn. Så da ga jeg meg da jeg enda var på “topp”.

Men, jeg tapte i følge han da.

Mannfolk. Så sta og har aldri feil 😉

Du har vell også spilt Nintendo 64?
Kanskje du liker Mario kart, bedre? 🙂


-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg