NOKA har vist meg fremgang. Jeg har krympet.

NOKA har gjort at jeg har mistet både kg, målebåndet viser at jeg har blitt mindre og jeg har blitt sterkere. Musklene har jeg ikke mistet å det tvert i mot, Jeg har økt i mange styrkeøvelser, jeg løfter mere. Å jeg sier ikke at NOKA i seg selv har fått meg hit jeg er i dag, Jeg har lagt ned masse trening også. Målet mitt med dette var aldri å miste kg, men det å miste mere av fettet på kroppen å ta vare på musklene og øke muskelmassen. Dette har jeg selv fått til på egen hånd med god hjelp av NOKA produkter.  Mitt kosthold består av NOKA og annen god middag om dagene. Men, jeg spiser sjokolade, kjeks, is og pizza. Å det skjer i løpet av hver eneste uke. Livsnyter.

Så mitt råd til deg som er redd for å bli klumpete og redd for å få store lår. Du får ikke stygge lår av å trene styrke. Du blir slankere og blir sterkere.

 

 

Det hjelper ikke å bare spise riktig, du må trene og jobbe hardt for det også.

Å ser du like blå ut som meg, da vet du at du har jobbet hardt for det 😉 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg