Slik utfordrer du treningen maksimalt. Tør du å ta sjanser?

 

I går besøkte jeg matta for første gang i år. Jeg hadde sommerfugler i magen, jeg var spent og jeg gledet meg utrolig mye. Endelig skulle jeg sette føttene mine tilbake på matta. Jeg er sånn passe støl i høyre armen etter x-antall blokkeringer. Men, det er så verdt det. Skikkelig digg å slå ifra seg. Kaste folk i bakken og utfordre seg selv i situasjoner man samtidig er svært stresset. Adrenalinet kommer å det gjelder å holde hodet kaldt.

 

Jeg har trent Jujitsu siden 2007, å har nå brunt belte. Neste målet er 1.Dan, men det blir ikke i år. Å sikkert ikke neste år. Det krever mye oppmøte, så det er litt vanskelig å få tid til alt. Men, før jeg fyller 30 år skal jeg nok klare.

(Å det er leeeenge til).

 

Proteinshake før trening er ikke noe jeg vanligvis bruker, men etter trening så bruker jeg enten det eller sports shake fra NOKA. Greit å variere litt synes jeg.

Når er det du føler at du utfordrer deg når det kommer til trening?

 

Dette er et sponset innlegg. Du kan se nærmere på proteinshaken jeg bruker ved å trykke på linken her. 

 

 

#maxraptor #protein #proteinshake #shake #Næring #protein #Wheyshake #whey #wheyprotein #selvforsvar #jujitsu #kampsport #utfordring #inspirajson

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg