Full pupp på bloggen.

Det er mange ulike synspunkt når det kommer til det å sole seg toppløs. I Trondheim der jeg bor ser jeg det faktisk aldri, men her på Sunny Beach er det heller ikke så mye av det. Noen gjør det, men de fleste gjør det faktisk ikke.

Bildene er en uke gammelt og er tatt hjemme.

 

Personlig synes jeg det er greit å sole seg toppløs. Det gjorde jeg så og si alltid da jeg var i syden før. Hvorfor skal alle de 1000 menneskene se akkurat meg? Det fungerer ikke slik. Ja, de legger nok kanskje merke til det og tenker sitt om det, men det orket jeg ikke å bruke energien min på. I Trondheim føler jeg det blir for nært. Der treffer man på kjentfolk og det er ikke så vanlig å gjør det heller. Å ifra andres synspunkt så er det kanskje respektløst. Feil og ekkelt. Det er mange ulike syn på hva som er riktig og galt.

 

 

Hva tenker du om at damer soler seg toppløse?

 

#Pupp #Pupper #Syden #Synspunkt #Samfunn #Syden #Ferie #Bikini #Respekt #Helse #Norge #Trondheim #Bulgaria #Syden #Reise

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg