Jeg – en forvirra kylling.

Det er ikke noe nytt her i gården med tanke på hva denne morgenen gikk ut på, det er jo torsdag. I dag var jeg på nok en Tabata på 3T-Ilsvika til klokken 06.30, og det har blitt min tradisjon treningsmessig siden oktober, om ikke før. Det har vært en super opplevelse å fått dette til. Det med å stå opp før klokken 06.00 for så å hoppe og sprette som en forvirret kylling. Ja, jeg tror helt riktig at jeg ikke er helt våken før jeg har entret crossfit kjelleren og er klar for å gi jernet.

 

Høy puls og power.

 

Instruktøren, Marite er mega flink. Hun passer på å minne oss på hvorfor vi valgte å stå opp for å bli med på treningen så tidlig. Hun minner oss på det å koble av hodet, og bare gjør det. Det er bare å la kroppen jobbe – BRING IT.

 

Ja, det er sant det hun sier. Det føles kanskje tungt og jævlig der og da, men så fantastisk det er når det er over.

 

 

Magisk – rett og slett. Lyst på en like god opplevelse, prøv deg på Tabata på 3T-Ilsvika du også.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg