JEG KOM INN PÅ HANDELSHØYSKOLEN I MOLDE

Da er ventetiden over og i går så jeg at jeg kom inn på høyskolen i Molde. Mitt førstevalg var Trondheim, men det var Molde som var mitt andrevalg. Og det var Molde som ville ønske meg velkommen, noe jeg også ventet. Jeg har ikke sjekket snittet som var for å komme inn hverken her i Trondheim eller i Molde, men magefølelsen sa alltid at det kom til å bli Molde, noe som også skulle vise seg å stemme.

 

Jeg har vel luftet det såvidt her på bloggen at jeg har tenkt på å studere videre, selv om jeg har lagt tre år bak meg med generell studiekompetanse, så er jeg fortsatt klar for å gi jernet. Jeg har en leder i magen som jeg må bli bedre kjent med, og da er dette den eneste veien å gå.

 

 

 

Til tross for at jeg har blitt kontaktet av to ulike bedrifter for under ett år siden, der jeg fikk tilbud om daglig leder stilling, velger jeg å få en utdannelse på det feltet. Det er jo utrolig hyggelig å ha et så fint ryktet på seg tenker jeg, at folk vil ha meg til å drive en frisørsalong. Men, i og med at jeg trivdes godt der jeg var som frisør takket jeg nei. Også hadde jeg samtidig litt lyst til å ta en annen utdannelse, som nå blir virkelighet.

 

Men selv om jeg kom inn i Molde på økonomi og administrasjon, så tok jeg et annet valg for tre uker siden bare. Om hvilket valg det var, skal jeg fortelle dere om omtrent ti timer, for nå må jeg sove.

 God natt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg