UNDERKROPPEN SVIKTER MENS OVERKROPPEN SEIRER

I og med at min sponsor NOKA DIETTEN har sluttet med Sport Shake,  har jeg nå begynt med å drikke en milkshake før morgentreningene. Det skal sies at jeg kun benytter meg av det før trening dersom jeg trener på morgenen.

 

Trener jeg på kvelden så skjer det som regel etter middagstid, så da er det sjeldent jeg drikker en shake før trening. Men for min del som drar på trening rett etter å ha hoppet ut av sengen, er det veldig viktig å fylle på lagrene før en tung styrkeøkt.

 

Sponset innlegg.

 

 

 

I dag trente jeg ulike former som frontbøy og knebøy. Rett og slett fordi jeg må få tilbake musklene i lårene som nå har minsket betraktelig. Det er ikke slik at alt av muskler er borte, men det er langt ifra slik det har vært. Det er ikke noe rart i grunn. Jeg har ikke trent hardt på en god stund, men sånn blir det med sykdom og fadderuke. Kommer sterkere tilbake – bare vent.

 

Overkroppen derimot, den holder seg. I så fall med tanke på pullups. I dag hadde jeg 10 kilo ekstra og greide 2. Så 5 kilo der jeg greide 4. Så ja, jeg må si meg fornøyd med det.

 

Men nå – skole og fadderrullan. Ha en fin dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg