EN MAGISK HYTTETUR PÅ OPPDAL – MASSE BILDER

Jeg har virkelig tenkt masse på denne helgen som jeg hadde på Oppdal tildigere i høst sammen med min bedre halvdel. Det var utrolig koselig og spesielt noe som ga meg mersmak. Selv er jeg langt ifra ei fjellrype (av den enkle grunn at jeg skjeldent har vært på fjellet..), men jeg er helt klart interessert i å bli bedre kjent med hva fjellet har å by på. 

 

Lite kan sammenlignes med det å ta et glass vin foran en åpen peis med lyden av bingo på radion i bakgrunnen…….
(Kunne greid meg uten bingoen, men det kom noen gode slagere innimellom). God stemning – det var det så absolutt.

 

 

 

Vi satte to lenestoler med skinn foran peisen og bare stirret på flammene. Det å slappe av, legge vekk mobil og ikke se på TV. Det burde man vært flinkere til….

 

 

Vi sov i en liten hytte, men tilbringte dagene i en større hytte.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Like glad i det å lage mat (og spise...) er vi begge to –heldigvis. Du kan se så godt dette ser ut, bare tenk deg hvor godt dette smakte…. Mmm.

 

 

 

 

Og er man på Oppdal, ja da må man også gå litt. Det var en kjempe fin tur, god luft og et hyggelig selskap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite kan slå den følelsen av å slappe av md et glass vin på denne måten, sammen med noen du er glad i.

 

 

Er du glad i å reise vekk på hytten? Jeg vet en ting helt sikkert. Og det er at jeg selv skal kjøpe meg en hytte en gang. 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg