VERDENS BESTE PAPPA HAR BURSDAG

Kjære pappa.

Gratulerer med dagen. Du har nå blitt 61 år, ung. Du er ikke bare en pappa for meg. Men, min aller beste venn. Vi har vår samme gode humor, eller for noen er den kanskje skikkelig tør. Det er slik vi liker det. Vi ler av det samme og vi veksler kun noen blikk, også er vi der.  Mange rundt deg og oss er veldig glade i deg. Og barna i familien elsker deg. Fordi du er så snill, omtenksom og du viser hjerterom.

 

 

Og ler fortsatt godt av de gode gamle tingene. Vi ringes ganske ofte, og det skjer nesten hver gang… Når man går tom for ord tenker jeg…. For som du sier etter noen minutter, “ellers er det ikke noe nytt her heller..:”. Og da må jeg le litt. For du sier gjerne det to til tre ganger i løpet av den samtalen vi har. Og jeg må så klart gjøre meg til etter deg, så vi får oss en god latter.

 

 

I fjor ble du 60 år og da lagde jeg en stor overraskelsesbursdag til deg med mange venner på restaurant. I tillegg fikk du Gdansk reise som vi koset oss veldig på. Bildene i dette innlegget ser netttopp fra den turen. Vår aller første reise sammen til utlandet, i voksen alder. Det må det bli mer av, tenker jeg.

 

Takk for en kjempe fin samtale i morgentimene i dag, og jeg kan nesten ikke vente med å komme hjem til deg i morgen. Det er tross alt seks dager i morgen siden sist jeg så deg <3 

 

Jeg elsker deg pappa – verdens beste!

 

#bursdag #pappa #Kjærlighet #familie #bestevenn #bursdagsbarn #reise

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg