ENDELIG EN MESTRINGSFØLELSE PÅ TRENING.

Reklame | Brazfit

Jeg må nesten si meg fornøyd med hvor flink jeg har vært med å lytte til kroppen. Jeg har nemlig ikke vært like flink til det tidligere. Når det har gått over en uke uten trening, har det blitt uro i kroppen. Treningsgleden strømmer liksom på når det har gått en periode uten trening.

 

Men etter å ha vært hos legen å fått beskjed om å fokusere på å spise sunt og sørge for å legge inn godt med hvile, så har jeg faktisk hørt etter. Og takken er den, at jeg nemlig kan trene litt igjen nå, sakte men sikkert.

 

 

Ikke nok med det at jeg fikk trent litt igjen, men jammen meg fikk jeg til en øvelse jeg aldri før har greid. Nemlig Monkeybar.

Kort forklart så handler det om å komme seg fra en side til en annen, kun med hendene. Jeg var kanskje litt pysete og bestemte meg vel for at det ikke kom til å gå. Men så gikk jo plutselig, på et vis.

 

Endelig en skikkelig mestringsfølelse på trening – tenkte jeg.

Video ligger på min instagram @randiae.

 

Ellers har de siste tre dagene gått med på å studere. Å det ganske mange timer. Den beste studiehelgen på lenge. Så det er godt.

 

Hva med deg? Har du gjort noe spennende i helgen? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg