1 MIL PÅ SYKKEL – EN FIN AVSLUTTNING PÅ PÅSKEN

 

Jeg er så utrolig fornøyd med påsken i år. Den har vært så utrolig fin. Det har vært mye folk rundt meg hele tiden, det har vært sol og fint vær og ja, da er det vel ikke så mye å klage på.

 

Det har blitt mye studietid og da alene tid. Og da er det godt å ha folk rundt seg etter å ha vært alene i en boble. Nervene begynner å komme skikkelig nå. Les eksamensnerver. Jeg får det skikkelig i kroppen og får nærmest reaksjon i form av sykdom. Det slår aldri feil. Så jeg vet hva jeg har i vente.

 

Med mye som foregår i hodet, så er en sykkeltur utrolig deilig. I går satt jeg og kjæresten min ved sjøen med mat og en liten øl. Satt der å pratet og slappet av i nesten to timer. Så hørte vi det var bra stemning fra Lerkendal, så vi syklet oss en tur for å snikkikke litt på kampen. Og resultatet av det ble en rolig og fin sykkeltur, på en mil.

 

 

Jeg har ikke trent noe særlig denne måneden. Faktisk bare 4 ganger så langt. Det har vært helt annet fokus, men også riktig fokus.

 

Jeg trodde jeg var interessert i trening og strukturert. Men jeg har nok møtt en som er på et helt annet nivå enn meg.

 

 

Men så utfyller vi hverandre og utfordrer hverandre godt også.

 

 

Trening er livet. Helsen er noe av det viktigste vi har. Og sammen blir vi vel sterkere – sies det.

 

Lag dere en sprek dag og god dag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg