100% INNENDØRS – 100% LATSKAP

Det er både kjipt og godt på en og samme tid. I dag har jeg faktisk vært innendørs 100%. Ikke en eneste luftetur. Men tiden har fløyet avgårdet, så plutselig var det kveld. Jeg har nesten konstant jobbet med marketsrett i hele dag, og jeg har tydeligvis vært i en god flyt i og med at jeg knapt har sett på klokken.

 

Og nå er jeg i en vurderingsprosess der jeg enten velger å slenge meg på sofaen til jeg skal legge meg, eller om jeg skal ta på meg skoene for en kveldstur.

 

 

 

Det oppleves sikkert veldig rart for mange av dere at jeg har vært innendørs i hele dag og studert, noe jeg godt kan forstå. Men dagene mine er ellers så hektiske, og i dag når jeg kunne være hjemme, så var det utrolig godt å kunne være ene og alene. Og nødvendig, med tanke på å få jobbet godt med studiet.

Men om det blir riktig å kalle meg selv for lat, er jeg ikke så sikker på. Men i lys av at jeg har vært innendørs i hele dag, ja, så kanskje jeg er litt lat.

 

 

Nå er jeg redd sofaen vinner i kveld. Men kvelden er vel enda ung – kanskje.

#optimist

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg