Klær til salgs :)

 

Da var det min tur til å rydde litt i klær, sko, jakker og det som er.
Jeg skal nemlig flytte så da er det greit å selge det som jeg ikke trenger lenger. Pris kan diskuteres og jeg skal legge ut flere bilder når jeg finner tid til det, men har hvertfall noen her nå.

NR 1.  Lyseblått dongeriskjørt STR 38
NR 2. Mørkeblått dongeriskjørt STR 38
 
NR 3.Lyse rosa leggings STR S
NR 4. Avklipt bukse, Shorts STR 36

NR 5 Only bukse STR 29/32

NR 6. Bukse fra Risøe STR S 
NR 7. Victoria Beckham bukse. STR 29

NR 8. Only bukse. STR 29/32

NR 9. Bukse fra London. EVA. STR 36

NR 10. Kjempe behagelig kjole, Merke, Dreams STR S/M
Priser:
NR 1: 70,-
NR2: 70,-
NR 3: 70,-
NR 4: 50 ,-
NR 5: 249,-
NR 6: 249,-
NR 7: 349,-
NR 8: 270,-
NR 9: 275 ,-
NR 10: 325,-

 

Er noe av dette interessant, ikke nøl med å ta kontakt 🙂



-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg