MANCHESTER

Manchester Fight 😉

Jeg har alltid festet natt til 1 Mai, men jeg følte meg veldig sliten og trøtt etter en dag på jobben. Men, jeg lot meg overtale til et vors med Manchester United – Manchester City kamp med kompiser. Som dere vet har United røde drakter og City blå drakter… Da jeg kom på vors satt to av guttene i blå shorter, ( ikke fotballshorter), så av dere som er glad med 1-0 resultatet kan takke disse to, eller være irritert for at de prega resultatet 😉
Hvor fotball interessert du er, det vet jeg ikke, men selv er jeg en person som ikke er så interessert at jeg vet så mye om noen lag, men jeg liker det sosialet og jeg lever meg veldig inn og synes det er kjempe gøy om man sitter med den riktige gjengen.


Jeg føler det er tryggest å la Manchester United sitt bilde være større enn City sitt. Enig? 😉
Jeg må si jeg ble ikke mere våken av kampen 😉



-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg