Konfirmasjon

.

 Nydelige blomster på alle bord. Kjempe fint. Jeg har faktisk tørket mine blomster fra min egen konfirmasjon. Det er tross alt 9 år siden. HJELP, tenker jeg, men jeg vet det er verre for de som er eldre enn meg da 😉

 

Navnelappen min, enkel, men kjempe fin. Det ble servert blomkålsuppe til forrett, steik til hovedrett og hestesko-is til dessert.

Kaffe og kaker deretter.

 

Hun som feiret fikk mange fine gaver og hadde en kjempe fin fest. Er det lenge siden du selv var konfirmant? For meg føles det ikke som om det var 9 år siden, for å si det slik.

Men årene går og bra er det.

 

 

Ha en fortsatt fin lørdagskveld.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg