08.05.2012

Dagen i dag startet med en økt styrketrening fra morgenen av. Jeg kan ikke stoppe nå når jeg er så godt i gang med motivasjonen. Så da kasta jeg meg på sykkelen og trødde av gårde på trening. I dag trente jeg rumpe, mage, lår, tok armhevinger,og trente triceps. Det ble 30 effektive minutter. I tillegg så ble det å sykle i 1 time til og fra trening og jobb. Så føler jeg har trent godt i dag. Mitt problem er at jeg er et skikkelig konkurranse person. Kommer det en syklist foran meg, så er det lite aktuelt. Jeg SKAL alltid ligge fremst. Så da blir det fort mye trening i det å sykle også 😉

 

 

 

 

Etter jobb i dag så tok jeg ansiktspleie i 1 time. Det skal sies at det var ubeskrivelig godt! Jeg jobbet 6 timer i dag uten pause på grunn av at jeg tok heller kunder enn å si nei for at jeg skulle få i meg mat. Om det er lurt eller ikke kan nok diskuteres, men er man i et service yrke som frisør, da må man gi alt.

 

 

 Jeg selv bruker ansiktsrens og dag/natt krem til CLINIQUE. Er kjempe fornøyd med dette. Jeg har faktisk vært veldig flink de siste 2-3 årene med å bruke gode produkter. Bruker også sminken fra samme serie, men vurderer å bytte for å prøve noe annet.

Noe forslag? 🙂

 Jeg tenker at jeg som jobber som frisør er svært opptatt av gode produkter for håret. Da må jeg tenke på samme måte når det gjelder huden også. Vil liksom ikke se ut som en 70 år gammel dame når jeg bare er 50 år heller 😉

 

 
3 kommentarer
    1. Dermalogica er et svært bra merke det også. Jeg har et serum i denn serien. MEGET bra produkt for tør og rødlig hud.
      Tidligere har jeg lovet meg selv at jeg skal ta ansiktspleie 2 ganger i året, men nå skal jeg gå fast hver fjerde mnd. Så det blir vell oftere og oftere 😉
      Har du noe ærfaring innen hudprodukter eller sminke? Gjerne kom med tips så kan kanskje jeg hjelpe deg med tips til hårprodukter 🙂
      -Randi Annette-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg