Hårfarging og JuJitsu

Dagen i dag startet med egenpleie, igjen. Men denne gangen var det på tide med litt farge på håret. Jeg hadde i grunn bestemt meg for at jeg ville ha en mørkebrun farge i bunn og legge inn noen lyse striper. Men neida, det ble nesten som planlagt, bare med mørke striper. Er meget godt fornøyd med det. Her er det noe vågale forslag for deg som liker noe som er litt utenom det vanlige.

 

 

             

 

 

 

Bilde til venstre over her er ganske likt hvirdan min hårfarge er nå. Er ganske godt fornøyd med dette. Men det slår jo ikke feil at man får komplemang over hvor fin man er på håret dagen før man skal ordne det, men det er jo hyggelig å høre det. Er vell kanskje like viktig å få høre hvor fin farge man har på håret når man overhode ikke føler det slikt selv. Eller? 🙂

Etter å jobbet litt så var det på tide med nok en treningsøkt. Jujitsu. Siden jeg jobbet sent i dag så fikk jeg ikke til å trene på det partiet som jeg vanligvis trener på , men det gikk da veldig bra det også. Fikk tatt noen bilder da.

 



 


Disse to siste av meg ble tatt i fjor sommer.
Jeg merker så utrolig stor forskjell på formen min og kroppen. Alt i fra hvordan jeg ser ut til hvor mye jeg klarer å yte på treningen. Fremgang er noe hærlig altså. I dag var det faktisk en kunde på jobb som etter hvert spurte om jeg trente mye, eller jeg ser du trener mye, sa han. Da måtte jeg jo fortelle at jeg trener hardt nå mot treningsleiren som jeg skal på om 2 uker. Utrolig gøy at folk sier slikt. Det hjelper på motivasjonen min i alle fall.

 
Ha en fin kveld da folkens. Så er det bare å slenge på en kommentar eller spørsmål om ønskelig.
-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg