Mitt treningsprogram :)

Da var det blitt søndag. Det er nok den eneste dagen jeg har fri i uka og ikke trenger å stresse med noe. Skikkelig godt.
I uka her har jeg ikke gjort annet enn å trene enormt mye og jobbe.
Tenkte å skrive litt om hva jeg har trent i uka her.

Mandag hadde jeg fri fra jobb, men dro på trening for å trene 500 Kcal som går på å trene enormt hardt med vektskiver og manualer. Rett og slett å ta seg helt ut. Du er så langt utenfor din komfortsone at du aner det ikke. På kvelden ble det Jujitsu.

 

Tirsdag begynte jeg på jobb kl 11 så da rakk jeg en hard treningsøkt kl 09.00. Styrketrening og litt kondisjons- trening.

       
Onsdag begynte jeg på jobb kl 11.00, men da skulle jeg farge håret så da ble det ikke tid til å trene før jobb, men jeg trente Jujitsu etter jobb så samvittigheten var ikke dårlig av den grunn.

 

 

 

 

Farget håret en del mørkere i bunn og la i mørke striper. Resten av håret hadde jeg over en kaldpigmentert farge for å få vekk det gyldene skjæret.



Må bare vise det kule smykket jeg har kjøpt meg. ROOOOSA BRILLA 😉

WOOP WOOP.








 
Torsdag dro jeg å trente kl 09.00. Da var jeg på 500 Kcal og trente litt styrke selv etter på.
Denne timen er helt utrolig slitsom!!! Trener de store muskelgruppene med høy intensitet.

Fredag var jeg igang igjen kl 09.00 med Cardio trening. Dette foregikk på tredemølle. I 30 minutter. Startet med lett jogging i ca 3 minutter, så spurta jeg på høy intensitet i 45 sekunder og hoppet av og fikk igjen pusten i 15 sekunder. Altså, spurt 45 sekunder og hvile helt i 15 sekunder i hele 30 minutter. Åja,  jeg så virkelig mannen med jåen. Jeg holdt på å gi opp flere ganger, men er man sta og målbevist, ja da skal det mye til for å gi opp 😉

 

Søndag, altså i dag trente jeg noe mer avslappet, men igjen utrolig slitsomt. Man må være sterk, ha litt balanse og puste riktig. Det var nemlig EnergyYoga i 70 minutter.

 

Ettersom jeg trener såpass mye nå for tiden så er det kjempe viktig med ekstra påfyll av protein men også karbohydrater.
Selv bruker jeg en protein shake av Whey Tech.

Den største grunnen til at jeg bruker det etter trening er fordi at jeg må få i meg nok til at jeg får noe utav treningen og at jeg jobber i en jobb der det ikke er bare å sette seg ned å spise når jeg vil. Dere som trener så aktivt som meg skjønner dette. Men dere som ikke trener tenker sikkert som jeg gjorde før. Hva er poenge og hvorfor ikke bare spise vanlig mat?!
Jeg drikker dette kun i form av trening, ikke ellers.

Har du noen kommentar eller noen spørsmål så gjerne kommentere 🙂

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg