16. Mai og fest :)

Dagen før dagen. Det er min lille tradisjon som de fleste også kanskje har, å dra ut å feste 16. Mai.

Jeg ville ordne meg litt så jeg startet med å krølle håret  mitt med GHD.

 

 

 

GHD er et stylingjern som ikke bare glatter håret, men den kan krølle og bølge ditt hår også.

 

 

 

Her ser du hvordan man lager krøller og slik ser du resultatet på mitt hår.

 

 

Det som er så fint med krøller er at spillet og fargen i håret kommer frem på en helt annen måte, enn om man har det helt glatt.

 

Da var det bare å komme seg hjem og få på litt sminke og festantrekket.

 

 

 

 

 

Så litt knallfarge på neglene som passer til shortsen, ja hvorfor ikke

 

 

 

 

 

 

På vors ble det å spille litt Fifa med guttaboys, å jada, jeg var kjempe flink… hehe 😉

Håper dere hadde det like fint som meg

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg