17.Mai, en annen måte å feire dagen på :)

 

 

 

 

Hipp-hipp, hurra, hurra, hurra!

 

Ja, da var det 17. Mai igjen. Tiden flyr spør du meg. Husker 17. Mai i fjor som om den var i går.

Det som er så kjipt i år er uten tvil, været. Det fristet så utrolig lite å dra ned til sentrum med bunad i dette været at vi ble faktisk hjemme.

 

Dagen har vært enormt koslig. Heldigvis så er jeg og kjæresten min ganske like så det å være rolig hjemme på en sånn dag gjør oss ingen ting. Har det vært fint vær, ja, da har vi dratt til byen, men her har vi jo alt vi trenger.

 

Bakte sjokoladekake i går så her har vi det flott.

 

 

 

Middagen besto av rømmegrøt og spekemat. Var faktisk en kunde av meg som fortalte at de bruke å spise dette på 17. Mai, så jeg tenkte, ja, hvorfor ikke.

 

 

 

 

 

 

 

Legg merke til vampyrøynene til min kjære, skummelt 😉

 

 

Jeg og kjæresten min feirer også vår 10 mnd dag i dag. Eller, feirer og feirer. Men det er nå 10 mnd i dag. Litt vell klisje, men vi synes det er godt å tenke på. Kun 10 kjempe gode måneder. Kan ikke ønske meg noe bedre enn det livet jeg lever i dag <3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fortsatt fin 17.Mai feiring

 

 

 

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg