Riktig kjole for bryllup 2012 :)

Riktig kjole for bryllup 2012 🙂

Bryllup, det er noe av det største man kan oppleve i livet. Det er virkelig et stort steg å ta hvertfall i mine øyne. I dag så virker det som at veldig mange unge velger å gifte seg etter bare noen få år som et kjærestepar. For meg er dette veldig skremmende å i det hele tatt tenke på.

I sommer skal jeg i bryllup til en venninde av meg som faktisk er like gammel, jeg mener UNG som meg 🙂

Dette gleder jeg meg veldig til, men det å finne riktig kjole er ikke like enkelt synes jeg.
Ikke kan den være hvit og heller ikke sort.
Jeg var å prøvde noen kjoler her om dagen. Hva synes du om disse?

Bruden selv fikk si sin mening og hun likte denne.

Lysrosa som er fint på sommeren.
Jeg synes selv at det er litt vell mye kløft, men siden bruden selv valgte denne så ble det den 🙂

Hva synes du?`


Den her var like lys-oransje som den rosa, men på bildet ser den mere voldsom ut.

Eller hva synes du?
Skal du i bryllup selv kanskje?










-Randi annette-
4 kommentarer
    1. Marte: Jeg tenkte det samme selv,men 5/5 likte den best.Når bruden selv valgte den lyse rosa så ble det den. Kommer til å finne et fint enkelt smykke. Det vil nok hjelpe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg