SUSHI….M M M!!

 

 

           Panda-sushi, ja hvorfor ikke?!

 

 

Jeg er faktisk super gla i sushi. Jeg ELSKER sushi. Ikke er det bare sunt men også farlig godt. Det er noe man blir skikkelig hekta på.

 

Her om dagen etter blodslit med masse harde treningsøkter ville jeg belønne meg selv med litt sushi. Det ble desverre ikke fra en restaurant denne gangen, men fra Rema 1000. Men en gang måtte jo dette prøves også.

 

 

 

Jeg kjente naturligvis stor forskjell, men mine behov for sushi ble tilfredsstilt.

 

Det ble en god varm dusj etter treningsøkta og da var jeg klar for morgenkåpe, en god hårkur, sushi og litt jordbær til dessert.

For en kosekveld.

 

 

 

 

Selv har jeg aldri laget sushi selv.

Har du?

 

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg