Kort klipp til sommeren? Ja, hvorfor ikke.

I dag hadde jeg ei venninde i stolen på jobb. Hun hadde med seg et bilde av en frisyre som hun likte veldig godt. Ut i fra hennes hår og forutsetninger, var jeg helt med på hennes ide.

 

Bilde øverst til venstre var hennes ønske. Når det både gjald farge og frisyre. Jeg vet hun liker helst å være lys, så jeg la inn noen mørke striper i ytre området og heller lysere striper i overhåret.

 

Her er hvordan det var før jeg klipte.

Kun lyse striper og en bob-variant.

 

 

 

 

Underveis….

 

 

 

 

 

 

 

Hadde det en god del lengde på sidene ved front som jeg klipte rett av for så å skrå dette etter på. Tørket håret før jeg startet med å klippe opp og designe håreklippen med siste finish.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg fikk ikke tatt bilde av frisyren med ferdig styling siden nå ser det flatt og kjedelig ut, men det ble lik frisyre og lik i fargeen, men litt lysere på grunn av kundens ønske.

 

 

 

 

Er du lysten på en forandring til sommeren kanskje?

 

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg