Kveldstur er vell ikke så aller værst like vell ;)

I går ble det et fint vær omsider, men jeg og kjæresten min måtte prioritere husarbeid, spising av sjokoladekake og snop, fremfor å være ute eller det å trene. Så om det var riktig eller om det var galt, det tenker vi ikke så mye på. Vi elsker å trene, men elsker også å leve og setter pris på det som er godt å spise 😉

         

Er det noe vi kan så er det å kose oss i hverandres selskap. Vi gikk en fin kveldstur til parken og der satt vi i kveldsola og pratet og koste oss.

Mye fine små detaljer med vann. Veldig stilig. Noe sånt vil jeg ha i min drømmehage.

 

 


 

 





Godt å se at været endelig er fint så sent på kvelden også. Dette ble tatt ca kl 20.00 og det var en god temperatur ute også.



Vi kan kanskje bli flinkere til å gå kveldsturer, men det blir desverre sent nok på grunn av trening og da frister det mere å slenge seg i sofaen.

Hva med deg? Er du flink til å gå turer? Det er jo kjempe godt når man bare kommer seg ut. Det er bare å komme seg over dørstokken.
Eller? 🙂

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Marte: Det er bra. Du er flink du. Jeg er så utmatta etter å ha vært på jobb og trent noen ganger flr og etter jobb. Pluss at jeg sykler frem og tilbake :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg