Er du opptatt av interiør? Her er noe av det jeg liker.

Nytt interiør, ja det frister. Men her jeg bor nå skal jeg ikke bli boende så alt for lenge, desverre. Det er veldig gøy å se i butikker på hva de har. Mye fint og nyttig.

Det jeg har fått mer sansen for er pynteputer med skrift og fine bilderammer. Selv trenger jeg fine rammer til mine to svennebrev. Gjenntar, mine TO svennebrev 😉

Her er det noen eksemplarer på hva jeg liker.

    

     

Jeg var ute å gikk i byen forleden og fikk øye på mye fine og morsomme ting.

                           Scooter-saken her kostet over 1000,-

Dette var kjempe kult. Det var et fat som det sto <Party>, som hadde en åpning som det var plass til et champanje-glass. Glasset var vell ca 40 cm langt. Kjempe stilig.

Fant også noen fine rammer. Hadde vært koslig med noe slikt.

 

De hadde også søsken og venner- rammer. Dette kan jo være en fin gave eller noe å ta med hjem og overraske noen hjemme.

Er du selv opptatt av interiør?
Hvilken stil har du?

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg