Avreise til Frankrike på treningsleir nærmer seg med stormskritt

Da er det bare 2 dager til jeg drar til Frankrike for å lære mere Jujitsu og få en opplevelse for livet.

Ser det ikke morsomt ut da? 😀

Vi kommer til Brussel der vi leier bil og biler deretter til Frankrike. Nord- Vest der vi har noen smågamle byer som Bazilies, Sedan og Metz.
Sikkert flere også, men jeg husker ikke alle.

I år er det et utrolig stort mesterskap så det bli Bankett 3 kvelder ( trening 3 dager i ca 5-6timer) og masse opplevelser.

Her er det noen bilder fra i fjor. Vi lå på slott i fjor som vi også skal i år. Jippi!! Får leke prinsesse igjen 😀

Joda, jeg vet det er treningsleir, men hallo. SE på desserten og maten da. M M M!!

Litt av utsikten. Dette er altså mitt slott. Prinsessa selv 😉

Har bilder av meg fra London i en rød telefonboks, ja, da måtte jeg ha en i blå også. Jeg husker jeg sa det 😉

Litt vin for å ikke kjenne på smertene etter mye fight på matta.. Neida, kosen må man ikke glemme.

Man får litt merker, men det er godt å kjenne at man lever

Gled dere til jeg kommer tilbake. Rekker tidligst å blogge 31 Mai.

Trener du kanskje kampsport eller har tenkt tanken?

Jeg er fornøyd med dette bilde jeg tok i Frankrike av denne skjønnheten her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg