Da er det budrunde for meg igjen :D

Da rekker jeg å blogge en liten ting før jeg logger av og legger meg på puta. Skal jo opp grusomt tidlig i natt/morgen for å rekke flyet til Frankrike 😉

Men etter jobb i dag så var jeg på visning på en leilighet. Jeg hadde planer om å dra på to visninger, men etter hvert bestemte jeg meg for å kun dra på den ene. Hvorfor? Jo, nå skal du høre. Prisantydning var  såpass at jeg regnet med at jeg ikke kunne være med på mere enn ett bud. Så da satset jeg heller på den jeg var mest interessert i.

Det er ikke noen av disse, men jeg ser kun slikt over alt. Jeg har altså sett så enormt mye på Finn.no i den siste tiden. Men, det gjelder å ha is i magen og være tålmodig. Prisantydningen var på
1 350 000 kr og jeg la inn bud på 1 375 000 kr. Tenkte først at jeg skulle legge inn 1 400 000, men jeg vil ikke være med på å høyne for mye i starten. SPENNENDE 😀

Det var tross alt 30 stk ca da jeg var på visningen og det kom flere etter hvert også. Så jeg vet jo innerst inne at jeg ikke får den, men har hvertfall lagt inn et bud.


Det koster mye, men det er en invistering.




Kanskje ikke det blir meg denne gangen, men kanskje neste? Eller gangen etter der?

Hvem vet




hmm….




Jeg får meldinger etterhvert om budrunden og det er bare å vente i spenning i morgen når jeg går av flyet og slår på telefonen.


Ønsk meg lykke til med å drømme 😉


Leter du etter et sted å bo? Kjøpe eller for å leie?


Uansett, lykke til, til deg også 🙂



-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg