Back from France ;)

Ja, da er jeg tilbake fra Frankrike. Det er jo tre dager siden jeg kom hjem, men dere aner ikke hvor sliten jeg er etter turen. Masse trening innendørs med drakter på, men det var ikke det verste. Vi trente ca 4-5 timer og fikk 5 minutter drikkepause hver time. Det var oppe i 30 grader og sol ute.

 

Men jeg fikk løpe ut i de 5 minuttene jeg hadde for å slenge meg i gresset og slappe av litt da.

 

Etter trening ble bikinien kastet på og sola ble å nyte fullt ut i en lite time.

 

 

 

 

På kvelden ble det bankett med utrolig DIGG mat, mye dans og drikke. Mmm :))

 

 

 

 

 

Litt rolig dansing ble det også, men mest av alt så rokka jeg for det meste for meg selv 😉

 

Skal legge ved litt bilder fra selve treningen også i et annet innlegg 🙂

 

 

 

-Randi Annette

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg