Ei treningsgla jente, ei som liker å gi og ta. Det er MEG det ;)

Da jeg var i Bazeilles som er i Frankrike, fikk jeg prøvd meg på ulike typer kampsport.

Jeg prøvde, Ju jitsu, Grapling, Thai-Boxing og Kick-Boxing.

Jeg må nesten si i dette tilfelle hva jeg likte minst, siden jeg likte stort sett alt veldig godt. Men her var det Thai-Boxing som jeg likte minst. Ikke noe galt med selve sporten, men jeg savnet mere trøkk og det å lære ulike teknikker samtidig som at jeg ville få tilbake meldinger på hva jeg kunne gjøre bedre. Men fikk ikke høre noe stort om det. Gøy var det uansett.

 

 

 

Jeg tenkte en artig tanke. Eller, ikke artig, men det slo meg bare. Hva om 3-4 stk har begynt å sloss fordi de bare klikka? Å det er så mange som trener kampsport daglig og er veldig flinke. Tanken slo jeg vekk fort. Skummelt 😉

 

 

Her trener jeg med ei jente fra Canada 🙂 Eller, skal begynne å trene da 😉

 

 

 

Dette er Grapling. Det er Braziliansk Ju Jitsu. kjempe bra og jeg lærte enormt masse. Kjempe gøy.

 

Her ligger ei fra Norge nederst, synd for henne 😉 Kvelertak med føttene. Kjempe ubehagelig. Bare å trykke litt på strupehodet med handa de. Ja, det er mere smerte å kjenne ved å låse med begge føttene……

 

 

 

                              Dette er Kick-Boxing. Knallbra og kjempe gøy. Virkelig noe for meg.

 

 

 

Tahi-Boxing

 

 

 

 

 

 

 

 

Va synes du om dette med kampsport?

 

 

 

-Randi Annette-

3 kommentarer
    1. Just wish to say your article is as astonishing.
      The clearness on your publish is just excellent and i could assume you are knowledgeable in this subject.
      Fine together with your permission let me to grab your feed
      to stay up to date with forthcoming post. Thanks a million and please
      carry on the rewarding work.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg