Jeg skulle bare……. Oi, litt av en forandring :D

I dag startet jeg dagen med….. TRENING 😀 En real hard styrketrening. Sjokkert? Ikke? hmm…

Det er ikke det viktigste, men jeg har gjort en forandring med håret. Jeg skulle jo “bare” stusse håret litt. Å så gikk det opp for meg at jeg ville gå CRAZY, så da gjorde jeg det da.



Jeg bestemte meg selv for å gjøre dette, men da måtte jeg ha øynene igjen. Jeg fikk ikke se. Kjeeeeedeli 😉


Nå ser dere kanskje hva dette ligner?

Jepp, en lugg. Det hadde jeg sist for kanskje 2 år siden. Så nå var det på tide med litt forandring følte jeg.


Slik var det for 3 år siden




Skaffet meg noen produkter i dag også. Noe skal jeg selv beholde, men noe skal jeg gi bort til en fin sommergave. Ja, hvorfor ikke være litt ekstra grei med de jeg er glade i? 🙂

Reparer og gir masse protein. Balsam, kur og live-in kur.

Wool Shake 08 er en kjempe bra styling. Du sprayer gele i håret i stede for vanlig hårspray. Mye mere tekstur i håret.
Allsoft kur og olje. Et must for et tørt hår.

Så var det sluttresultatet av mitt hår


Etter man har fått nytt hår og en forandring, ja da smeller meg på med en ny lebestift også.







Når bekjente og de faste kundene mine så meg så sa de ingen ting. Men etter hvert så sa de, “aaahh, nå ser jeg det. Du har fått deg en lugg”. Ja, det var disse mannfolka da vettu. Ser det er noe, men hva er det?
Det er mye meninger blandt gutta hva som er fint og ikke.
Lugg? Neeei. Ikkje bra. Men jeg bryr meg ikke. Jeg synes det var skikkelig kult og jeg er drit fornøyd med det.
Det handler om å være sikker på seg selv og håret vokser alltid ut igjen. No prob.

Hva synes du? Er du redd for å prøve noe nytt?

Er det noe som er idiotsikkert så er det at luggen vokser ut.
Kom igjen da vel 😉

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg