Sommer og fornyelse. Hva gjør vell det? :)

Det er så digg med en ny sveis. Kommer ikke over det. Ikke var det uvant heller og det sjokkerte meg mest. Mere uvant for folk å se meg slik tror jeg.


De grønne øynene kommer hvertfall frem. Skal farge håret mørkere med litt striper om 2 uker, så fargen på håret blir finere også.


Jeg kom over et bilde der jeg var mye mørkere med lilla/røde effekter i luggen.





Ja, jeg har hatt litt forskjellig. Men det er gøy det også at man har prøvd litt forskjellig 🙂 På dette bilde er håret bare frisert slik, ikke klipt kort på sidene altså 😉

I dag har det jo vært det super fine været i Trondheim. Jeg og min “bror”, Robert satt på verandaen hjemme hos han og spiste spekemat med mye godt tilbehør. Å cola på boks… MMMM…


Hva har du gjort i dag da? Skal du snart ta sommerferie?

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg