Nyt livet. Du lever bare en gang :)

Jeg har ikke ord. Greit nok, jeg har hatt jobbhelg og vært mye inne i det fine være, men jeg har ikke koset meg så mye på lenge.
Fredagen var det grilling i flere timer med Jujitsu-gjengen og i går var jeg å grillet på Marinen med damene fra innebandylaget.
Vært super heldig med været og de positive personene.
Denne helga lever jeg lenge på kjenner jeg 🙂




kjempe digg vær


Det er jo så mye grilling på slike sommerdager. Søppel og engangsgriller, kanskje sigaretter som blir kastet der de ikke skal bli kastet. Ja, det kan begynne å brenne. Å det gjorde det i ei søppelbøtte i går. Da måtte jeg selvfølgelig ta bilde når brannmennene kom for å “redde oss” 😉


 



Ble litt i det heteste laget kan du si. Helt sikkert ikke første gangen at dette skjer. Fort gjort.





Storkoser oss her på Marinen. For et selskap det er de jentene her:)

Turen gikk deretter t Bakklandet.


 





Utrolig fint her når det er den rette årstida.

 

Jeg lo og lo. Jeg hadde skikkelig latterkrampe. Men det hadde vi alle. Vi hadde nemlig med en hund som hoppet eller hinket på bakføttene. Ja, vanskelig å forklare. Jeg lå nesten på bakken for jeg klarte ikke å gå. Jeg lo så enormt mye av hundens evne til å løpe. Kjempe søt og sjarmerende.

Hva har du drevet på med i helgen da?

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg