Må jeg virkelig vente med å trene på noen dager?

 

Jeg var på trening i går og trente masse bakkekamp. Det var super gøy. Lærte masse og fikk mye utav treningen, men i dag funket ikke armen. Skuldra fikk mye trykk på seg i går så jeg klarer ikke alle bevegelser uten at det gjør vont. Så jeg vurderte å trene litt styrke i morgen, men jeg tror det enten må bli jogging (som jeg HATER), eller bare være rolig. Kjedelig.

Jeg er jo ei jente som elsker å trene og kjenne at pulsen slår som bare det. Men det er tøft å innse at man ikke kan trene når man virkelig har kjempe lyst.

Jeg merker at det er lett å spise riktig når man trener, men opplever at det er litt verre om jeg bare blir sittende hjemme å sture.
Men stort sett er jeg veldig flink, tror jeg.

Jeg er ikke vant til å ha så mye fritid siden treningen tar så mye tid så jeg må vell få noe utav dagene fremover like vell 🙂

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg