Fit for fight! Fit for beach ;)

 

Har du noen gang opplevd det å være matlei? Det har jeg. Jeg blir veldig fort lei av det å spise det samme eller bare det å lage det samme. I dag fristet hverken brødmat eller havregrynsgrøt. Hva ble det da? Jo, det ble Cottage Cheese med tyttebærsyltetøy.

Etter litt vurdering av min ømme skulder så bestemte jeg meg for å stå over JuJitsu-treningen i dag og heller trene styrke.
Før trening laget jeg meg en kopp kaffe med litt cappuccino-protein pulver for å få i meg litt energi og for å sette i gang litt av forbrenningen.

Da var det bare å kaste seg på sykkelen i regnet og kom seg av gårde 🙂

Trente effektivt med tunge vekter i 40 sek x 3.
Eks: Markløft i 40 sek, litt pause der du bytter til for eks spensthopp på stepkasse og utfører i 40 sek. Dette gjøres 3 ganger.
Mange ulike øvelser slik at man trener de fleste muskelgrupper i 1 time. Er det rart jeg ikke klarer å løfte armene nå eller? 😉

Etter treningen ble det påfyll av protein og karb.

Jeg tok meg skikkelig ut på treningen så matlysten er ikke så veldig stor, men det kommer vell etter hvert.

Grønn te er så godt 😀 Det sitter jeg å kose meg med nå. Faktisk to poser i en kopp. Kjempe godt.

Ansiktmaske har jeg også tatt. Snakk om å kose seg med litt kvalitetstid 😉

Hva har du gjort i dag da? Fått svetta litt på trening du også kanskje? Bare å stå på. Ikke mist motet. Det er alltid ubeskrivelig tøft i starten, men den gangen du opplever at kg du løftet da du startet blir lettere og lettere, ja, det er en hærlig mestringsfølelse.

STÅ PÅ ! Og bli <FIT FOR BEACH> du også 😉



-Randi Annette-

3 kommentarer
    1. Så flink du e! Overdrev når æ trent ryggen på mandag æ så mått ta to treningsfrie daga, men i mårra er det pån igjen! koss proteinpulver anbefale du?

    2. Marte: Jeg prøver 😉 Huff da. Det er ikke vont når man får slike smerter. det jeg vil anbefale deg er å tenke mere på teknikk og ikke vekten. Ikke ta 40kg bare for å overbevise deg om at du er så så sterk. Teknikk er viktigst. Om du tar 20 kg og får inn teknikken er det en vinn vinn situasjon. Da kan du øke vekten. Men jeg vet det er vanskelig når hodet vil mere 🙂 Jeg har brukt WHEY TEC før, men nå bruker jeg PROTILOX 🙂 2000g for 699,- på Extreme fitness store som ligger i olav tryggvasons gt 47 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg