11/07-12 Det er da det skjeeeeeer :S

Da har jeg fått dato for operasjon. Hjeeeelp!
Skrekk og gru. Jeg gru-gleder meg. Tanken på den opplevelsen ved å bli operert og hvertfall smertene etter på. Skal gå på veldig sterke smertestillende. Er fare for å bli svært svimmel og hverstefall besvime. Så må ha noen rundt meg noen døgn for å passe på.

Hehe, jaja.

 

Håper det blir godt vær at jeg kan sitte mye ute i sola i stede for å være LOST inne alene og bli tjukk 😉

 

Uansett, det er bedre å ta det nå som jeg har hatt de smertene i 2 år. Det tar veldig lang tid dette. Eneste ulempen er at jeg ikke kan trene kampsport. Tidligste muligheten blir i desember. Kjempe trist…

Men kommer ikke til å savne de verste blåflekkene da.
Det sier vell sitt 😉





Ønsk meg lykke til da 🙂



-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg