Hvor kommer alt fra??? Bare å kvitte seg med det!

 

For ikke så alt for lenge siden så ryddet jeg i klær og sko. Jeg la ut på bloggen min og på facebook at jeg hadde klær og selge og gi bort. Ingen viste interesse så derfor havner alt i søpla. Ja, jeg har det litt vont inne i meg siden jeg burde heller gitt det bort til Fretex eller noe. Men jeg har ikke tid før ferie og operasjon.

Så da havner alt dette i søpla, desverre.



På grunn av at jeg skal på en uke ferie og blir her i leiligheten i ett døgn før vi drar videre på ferie, så må jeg vaske unna klær og pakke nytt. Så da har jeg ordnet dette klart.
Samme blir det når jeg er ferdig med ferien, jobb i 2 dager og så operasjon. Da er det greit å ha alt klart og det er bare å pakke det ned.



 Ja, jeg tenker litt vell langt fremme, men det skylder også at det blir pusset opp her så da er det greit å ha ting litt i orden. Jeg orker bare ikke kaos oppi alt med svimmelhet og kvalme etter å vært under kniven. Å oppussing :O

 

Jeg fikk faktisk en veldig fin kjole av min søster-søster, (ja, det er inviklet og orker derfor ikke å forklare dette ;p ), eller, det er vell kanskje 4 kjoler i ‘EN. Man kan knyte den på ulike måter og tvinne osv at det blir litt stilig da. Ut i fra om man skal på fest eller bare på stranden. Her er det et bilde av meg , (dagen der på) med “alt mulig-kjolen”  😉 Slik som den er nå kan jeg være klar for stranden 😉



Kjempe fin blåfarge med sommerfugler 😀



-Randi Annette-
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg