UTDRIKNINGSLAG, aldri vært i nærheten av noe lignende!

 



Jeg var på jobb sist lørdag og jeg viste det var snakk om å ta hull i ørene på ei dame som hadde sitt utdrikningslag, men hva jeg hadde i vente, det viste jeg ikke.


Da to av hennes venner kom til salongen spurte hun meg om jeg kunne være med på en spøk. Å når hun fortalte hva den gikk ut på, så gapet jeg bare og var litt i sjokk. 




 




Det kom uventet på meg. Det gikk altså ut på at jeg måtte være profesjonell på en helt annen måte. Altså, jeg skulle ta det som en selvfølge at det var hull i brystvorten hun skulle ta. Selv viste jo ikke bruden hva hun skulle oppleve hos meg i utgangspunktet.


Da hun kom inn i salongen hilste jeg på henne og tok henne med til stolen der hun skulle sitte. Jeg sa: Ja, nå har det seg slik at du skal få hull i brystvorta så da tenkte jeg å la deg få bestemme hvilken.


 


Hun gapet og så på vennene. Hun lo og viste ikke hva hun skulle si eller gjøre. Holdt seg over brystkassen å spurte hva de andre mente. ” Høyre eller venstre da? “.
Jeg tok på meg hanskene å var klar.




Da ble det avslørt, det var hull i ørene hun skulle få.


Så var det bare å skyte da og la henne få søte små øredobber.


Hun gråt av glede, de knipset bilder og hun sa hele tiden hvor bra en gjeng de var.
Jeg fikk masse skryt av at jeg var så sporty på så kort varsel. Det var gøy å være med. Rørt ble jeg også 😉


Koselig at de gjør noe slikt for henne enn å drite bruden ut. Nå slipper hun å bruke klips-øredobber. Å hun kan faktisk ha ordentlige i sitt eget bryllup. Jeg fikk en god klem av henne og ønsket henne lykke til videre 🙂


Har du vært i utdrikningslag før?
Hva synes du er mest rett ovenfor den som skal gifte seg? Drite personen ut eller bare ha det koselig? 🙂


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg