Oppussing i hjemmet :)

 

Da jeg kom fra 5 dagers ferie så var jeg forberedt på å komme hjem til leiligheten min der det var oppussing på G.
Men de er jo så flinke til å holde orden i rotet så det var jo greit å komme hjem. Jeg kan allerede se hvor mye finere det blir her.

Det blir mye bedre plass og mye lysere. Legg mere til det nye gulvet 😉

Det var hvit-grå gulvbelegg før. Kjøkkenet har et rosa gulv. Dette blir så mye bedre. Gleder meg til å komme til bake fra ferie om 2 uker for å se hvor mye som har skjedd siden sist 🙂





-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg