Sol byr på fregner og ferie byr på flere kg. Life is good ;D

 

I går var det litt mangel på fantasi. Hva skulle man liksom finne på?!
Jeg elsker jo å ligge i sola, men det var så variert med sol og skyer, sol, skyer og veldig kaldt. Jeg gikk en tur i en time og hørte på musikk. Helt greit å røre litt på seg i ferien også.
Ventet og ventet på at solen skulle komme frem.
Endelig skulle jeg få litt farge på kroppen også.
Ser du det samme som meg?!
FREGNER :-O I don’t like it. Greit at andre har det. Det er fint og søtt på andre, men ikke meg selv. Men slik er det ofte med meg da. Mye er fint på andre, så prøver jeg det samme og får det ikke til å funke. Men men, jeg er bare født sånn 😉
På kvelden ble det fotball. Jeg og gutta. Vi var vell 10 stk til sammen. SKUMMELT, men utrolig gøy.
Om jeg scoret mål?! Ja, selvfølgelig gjorde jeg det 😉
Bommet også da 😉
En time med fotball og en time der jeg gikk tur gjorde susen. Det å være vant til å sykle til og fra jobb/trening og samtidig trene harde styrke/ kondisjons treninger til og bare spise og være i ro. Det funker ikke for meg i en lengre perioder.

Dette var noe av det jeg så på veien da jeg gikk tur. Blomster og blå himmel. Litt skyer. Men ingen ting er bedre enn sjøluft. Eksos er noe dritt. Digg å komme til havgapet på denne tiden av året.
Hva skal du i sommer da?
Tatt ferie du eller? 🙂
Sommerhilsen
-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg