Bryllupsdagen jeg aldri glemmer :) 07/07-2012

 

Det var 7 år og 7 dager siden, den 7/7-12 at min gode venninne, Linn Theres og Kristian skulle gifte seg.
Jeg var så heldig å få æren av å ordne bruden og ikke minst få være med i fra start til slutt.




 

Da jeg kom hjem til henne hadde hun fått på brudekjolen og jeg skulle sette i gang meg håret hennes.

Det skal sies vi hadde det hyggelig. Litt champagne og nervene var mere kontrollert. Da snakker jeg om bruden, jeg var rørt og tårene trillet. For en opplevelse, tenkte jeg : )



Så var det min tur. Neglene lakkerte jeg og ble veldig fornøyd med dette resultatet. Bunaden på og vi var klar for å kjøre til kirken.



Om JEG gråt? Ja, det kan du være sikker på. Det var jo kjempe fint å se sin venninne så flott og bare se hvordan de så på hverandre. En skikkelig romantisk kjemi. Skjønt : )



                                          Naaaaaaaw <3





Da var bunaden av og festantrekket på.




Det ble mye latter og mye tårer. Jeg vil bare si at dette bryllupet ble helt perfekt. Jeg håper og tror at brudeparet selv syntes dette var den beste dagen i deres liv.


Tenk det da, 7 år og 7 dager siden, den 7/7-12.
Da snakker vi perfekt da 😉




-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg