Er det virkelig mulig ?!

 

Hvor ble de grusomme smertene av? Jeg har jo nesten klart meg helt uten smertestillende, på dag 3 og 4.. Hærlig!
Men, tør ikke å skrike for høyt om det heller for plutselig er det vell til bake igjen.


Fikk ikke gjort så mye i helgen, som forventet. Fikk til å sitte mere i dag enn å kun ligge. Det vil si i kun noen få minutter, men det er fremgang.


Jeg sliter med å gå på helen på den foten som er operert. Jeg fikk beskjed om å ikke hinke, men å sett ned foten og gå på helen, men det er for store smerter enda.


 


Fikk meg et koselig besøk av min kjære. Det er noen få dager siden sist så det hjelper med litt selskap av han også.


Han er jo veldig betatt da. Han elsker.. Ja, det er ikke meg jeg snakker om her. Han har nemlig kjøpt seg en ny motorsykkel.


 

Den er skikkelig nice da. Ikke sett den i virkeligheten enda, men det blir senere. Etter hvert så blir jeg jo en Biker-Babe også skal du se;)





Haha, der nederste bilde er såå bra. Ser jo ut som jeg bare er 162 cm KORT jo 😉 …..   Å det stemmer vell ganske bra.


Jeg er ei jente som elsker fart og spenning. Liker at det går fort, at det er action og at det kiler i magen. Å nå kom jeg på en ting..


Det var ei dame som sa til meg for 3-4 år siden,
“Du kan oppfattes som ei berte, sånn bimbo. Men når man blir kjent med deg så er du jo bare ei søt og trivelig jente”.


Ehhh… Okeeei?!


Jaja, det var vell “Dagens” den gangen 😉


Altså ei berte som ser ut som bimbo (ikke i mine øyne, å forhåpentligvis ingen andres heller), som elsker å være litt guttete av og til 😉


Hei hei




-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg