Opp og gå!!! Eller ikke….

 

I dag er det en uke siden jeg opererte foten. Smertene har gitt seg, stort sett, men det er fortsatt vont.
Jeg har vont i hela på foten jeg er operert i på grunn av at jeg støtter meg på den når jeg går med krykkene. Vont i håndflata på grunn av krykkene og vont i skinka fordi jeg sitter hele tiden på den :-p
Så det som er behagelig er å ligge med foten høyt oppe.





Jeg burde egentlig kommet meg til Trondheim i et viktig møte på mandag, men det ser dessverre mørkt ut.
Jeg bruker så mange timer på bare å reise. Tar jo nesten 5 timer en vei. Å det å bytte ferge/buss/båt/buss er ikke noe som frister. Jeg blir utslitt av ingen ting. Eller det å hele tiden MÅ ha krykker til alt man skal gjøre, jo det blir slitsomt.
Oppussing på gang der jeg bor også så det er ikke gunstig å bo i rot og tråkke på alt mulig heller. Så jeg tror jeg bare må ligge her da.


Har du noe forslag til hva jeg kan gjøre?


Det jeg gjør om dagene er å spise, drikke, se film, legge kabal og spille på mobilen.
Da er det vell kanskje ikke så mye mer å velge? 


 




Ja, dette hadde kanskje vært noe 😉




-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg