Hjemmesnekring er det beste som er :) Hjemmelagd mat, altså ;)

I den siste uken har jeg ikke gjort annet enn å ligge på sofaen og sovet i sengen min. I går skulle jeg prøve å hjelpe til med middagen.


Nemlig kjøttkaker. Jeg har aldri kjøpt ferdiglagd kjøttkaker eller kjøpt posesaus av hvitsaus. Ikke at hvitsaus har noe med kjøttkaker å gjøre, bare nevner det 😉


 


Da var farsen mekka ferdig. Salt og pepper hadde jeg i først og knadde i vei. Deretter melk, flytende melange, 1 egg og noen SS med potetmel. Wolla! Jeg lager hjemmelagde kjøttkaker uten oppskrift. Hvorfor?

 Fordi det skal smake skikkelig hjemmelaget og at det er ikke mange ingrediensene å huske.


 

Da var min arbeidsstasjon klar

 

 

 

 

Om ikke dette var ubehagelig, så vet ikke jeg. Hehe, men, jeg ville hvert fall prøve. På godt trødersk, ” ont i rævaballan”. Har ikke gjort annet enn å sitte :p Så det er kun det å ligge som er aktuelt for meg om dagene.


 



Godt og vellykket.

Dagens gjøremål.




-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg