Den dagen folk flest sørger, men jeg velger å se fremover

 

 

 

 

 

 


 


I dag er den dagen hvor alle sørger og er trist. Jeg føler med alle de pårørende, men jeg ønsker å bruke dagen til noe annet enn å være trist.

 


 

 

 

 

Jeg har i dag tilbringt masse tid sammen med min kjære. Vi har vært ute på restaurant og der spiste vi også dessert, selvsagt.


Hjemmelagd karamellpudding


 

Ser ikke dette utrolig godt ut? 


Siden det fortsatt er helg så måtte vi stikke å kjøpe litt snop. Da var jeg selveste bikerbabe



Da vi kom hjem til min kjære, tok vi et deilig bad i Jacuzzien.

Måtte selvsagt få hjelp av min kjære med å teipe og sikre bandasjen at den ikke ble våt.



Mildt sagt, så var det utrolig godt!

 

 

 

 

Nå, resten av kvelden blir det å slappe av med min kjære og den snille søsteren hans, Drea.


 

 

 

 

 

Må dere alle der ute tenke gode tanker og gjøre det beste ut ifra hvilken situasjon dere er i 🙂

 

 

En varm hilsen til dere alle  :))


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg