Morgenfugl i sommerværet :-)

I dag var værmeldingen, SOL.

Sto opp og det var faktisk sol. Noen minutter etter, overskyet og vind. Men så sta som jeg er så tok jeg morgenkaffen og frokosten ute på plattingen.


 



Kaffen smakte deilig i dag der jeg satt ute å så på været. Hehe, neida. Men koselig, det var det 😉


 

Enda har jeg 3 uker av min sykemelding og jeg håper så inderlig at foten blir bra til da. Går uten sko og får ikke helt til å tråkke nedpå med foten enda :/ Skal ta av bandasjen i morgen så det blir skummelt og rart å se resultatet.


Noen soldager må det da bli frem til da, tror du ikke?!


Tvi-tvi



Ha en fortsatt fin sommer 🙂



-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg