Mere fart og spenning, fra sidelinja ;-)

 

 

 

En av de første soldagene i løpet av 

min 5 ukers ferie/sykemelding, den kom i går. Jeg hadde jo gledet meg til å slenge meg på solsenga og bare nyte sola. Høre på musikk bli brun. Men det som fristet enda mere var å være med mitt søskenbarn, ungen hennes og hennes to tantebarn.



 

Vi tok turen til Fillan der vi var på tivoli. Vi lekte og shoppet.

Det vil si, jeg så på at de lekte seg, shoppet og at de tok ulike karuseller. Vanligvis er jeg ganske ivrig på tivoli og der jeg finne noe om går litt fort og som får meg til å bli små redd 😉



Men den her liker jeg ikke.

Tok den 1 gang da jeg var russ og bestemte meg da

for og aldri ta den igjen.

Ikke tatt den siden heller 🙂




 

 


Det var en flott dag og være aktiv i sola på. Bedre enn å bare ligge å sole seg. Selv om det hadde vært godt, så ser jeg de så alt for sjeldent at det var ikke noe vanskelig valg å ta.


Senere på dagen så lagde jeg laks til middag til min kjære og gjorde masse husarbeid.

Det må til det også.



Håper dere i Trøndelag fikk nyte dagen på deres måte også.


-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg