Jeg har begynt å telle ned nå. Det nærmer seg slutten og starten :)

 



Teller ned dagene til jeg skal tilbake på jobb. Det har gått nesten 2 måneder med unntak av to dager, at jeg har vært på jobb på grunn av ferie og sykemelding.

             
 Når jeg er tilbake er jeg ikke bare en ansatt, men faktisk en dagligleder :-)))))

Jeg har i senere tiden fått til å gjøre noe mere utav meg. Det er utrolig godt å se hvor stor fremgang jeg har fra uke til uke. Det er svært godt å se.







Bare det å få på seg sko hadde vært fint, men det kommer seg 😉

Det er “på håret” 2 uker til jeg står på jobb. Jeg kan nesten ikke vente. Samtidig som tiden har gått tregt, har den også gått kjempe fort. Plutselig er vi i august og så er det jul. Neida, skal ikke si det, men tiden flyr jo.

Jeg har lengtet og drømt om sommer, men har sett lite av den, dessverre. Det positive er at jeg har fått vært så mye hjemme hos pappa. Sist jeg var hjemme så mye i en sommerferie må ha vært da jeg var 16 år.
Det er lenge siden, men nå følte jeg meg gammel. DET var unødvendig av meg 😉


Er du forresten mye innom min blogg?
Trykk på til høyre på siden av dette innlegget der det står,Følgere,
 og bli følger du også 🙂


-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg