Jeg ELSKER konkurranse!!! Se videoen der jeg trener i Frankrike ;-)

 

Det å oppnå noe jeg har jobbet opp i mot er det beste som er.
Selvsagt.
Jeg er et konkurranse menneske, så om jeg bestemmer meg for å  delta så gjør jeg alt for å vinne.


Om det er å vinne i poker, kortspill eller kamper, det spiller ingen rolle. Så lenge jeg vinner da 😉
Uansett, det er gøy å delta.

På slutten av dette innlegget ligger det en video av meg der jeg trener i Frankrike. Thai-boksing.

Jeg har opp gjennom tidene hatt stor interesse for fotball, volleyball og innebandy.
Da jeg kom til Trondheim begynte jeg å trene kampsport som er det beste valget innen sport, som jeg har tatt.

Er det merkelig å si at jeg savner litt blåmerker og stølhet?!
Det er tross alt 2 mnd side sist jeg trente. 

Men ja, når det gjelder å konkurrere så er det et mål og få delta innen jujitsu. Men da skal jeg trene masse fighting og jobbe målrettet. Det er et mål, men når det skjer, det vet jeg ikke.

Mange trener Fitness. Det er ikke noe for meg. Det har vell noe med hva jeg foretrekker når det gjelder min kropp, men all ære til de som klarer det. Det er mye hardt arbeid som står bak!!

 Hva synes du om Fitness?




Thai-boksing


Ikke viste jeg at jeg ble filmet heller :p


Synd det ikke ble filmet tidligere, siden det jeg gjorde var litt morsomt :p 

-Randi Annette-
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg